ColourPopin luomivärini

Minulle on kertynyt tähän mennessä kymmenen ColourPopin luomiväriä, ja viitisen uutta on matkalla luokseni. Se, missä päin maailmaa ne tällä hetkellä seikkailevat, on edelleen mysteeri… Kahdeksan tällä hetkellä omistamaani sävyä on peräisin Love Line -ja Where The Light Is-seteistä, ja kaksi sävyä olen ostanut yksittäisinä.

Olen syvästi ihastunut postauksen luomiväreihin, mutta suurin hehkutus jää nyt pois, koska kaivoin postauksen luonnoksista ja halusin julkaista sen siitä huolimatta, että olen niin kipeä, etten jaksa viimeistellä tätä kunnolla. En enää koskaan vitsaile miesflunssasta, sillä minua säälittävämpää ja kitisevämpää potilasta saa hakea. Miehelle kaikki pisteet siitä, että hän on jaksanut vakuutella minulle jo useamman päivän, etten minä ole kuolemassa tähän influenssaani.

Glow (matte) on kätevä, mattavaalea sävy. Minulla on edessä varmaankin uuden hankkiminen jo tämän vuoden puolella, sillä tästä on jo pannu näkyvillä ja käytän tätä joka kerta meikatessa.

Truth (satin) on unelmankevyesti ja pehmeästi levittyvä vaalea beige. Käytän tätä usein arkimeikissä koko luomella, jos silmämeikin tekoon ei ole paljon aikaa. Tämäkin on suosikkejani.

Cornelius (matte) on lämmin ruskea sävy, jota käytän eniten luomivaossa. Helppo ja kätevä arkisävy, joka ei herätä minussa suuria tunteita, mutta joka on hyvä ja kiva olla olemassa. Tämä tuli Where The Light Is-setissä, enkä olisi ehkä valinnut tätä yksittäisenä sävynä mukaan tilaukseen.

Brady (matte) näyttää pannussa punertavalta ruskealta, mutta luomillani punaisuus korostuu ja se näyttää lähes vaaleanpunaiselta. Erittäin kaunis sävy.

KathleenLights (pearlized) on suosikkejani koostumuksen puolesta. Se on aivan superpigmenttinen ja levittyy kuin unelma. Sävy on minulle aivan liian lämmin ja oranssi, joten ihoni näyttää sen kanssa kelmeältä, mutta käytän tätä silti. Suosittelen tätä lämpimästi!

Blaze (metallic) näyttää swatchin perusteella melko vaatimattomalta, mutta siitä on kuin onkin tullut yksi suosikeistani. Se ei ole metallisuudestaan huolimatta mielestäni mitenkään liiallisen silmiinpistävä sävy arkimeikkiinkään, joten se on päätynyt minulla usein koko liikkuvalle luomelle. Nämä ovat tietty makuasioita.

Weenie (pearlized) on ehdottomasti myös yksi suosikeistani. Olen käyttänyt sitä enimmäkseen koko liikkuvalle luomelle levitettynä. Sillä saa upean, intensiivisen ja näyttävän silmämeikin nopeasti. Weeniestä olen saanut kaikkein eniten kehuja muilta ihmisiltä. Kuulin huhuja, ettei tätä upeaa ruusukultaista sävyä saisi ehkä enää pitkään, sillä se on osa Kathleen Lights-kokoelmaa. En itse asiassa enää löytänytkään tätä ColourPopin sivuilta yksittäin myytynä, vaan vain osana Where The Night Is-settiä. Buhuu.

Sequin (metallic) on myöskin koostumukseltaan upean kermainen ja pigmenttinen. Sequin on glitterisempi ja sävyltään lämpimämpi kuin Weenie, vaikka ne kieltämättä näyttävät äkkiseltään katsottuna melko samanlaisilta. Sequin on omalle iholleni turhan lämmin sävy, mutta jälleen kerran se ei estä minua käyttämästä sitä. Laadullisesti tämä on mielestäni yksi parhaita kymmenestä sävystäni.

Static (pearlized) on kaunis burgundi-sävy, jota en ole toistaiseksi käyttänyt  Baen ohella niin paljon kuin muita sävyjä. Tämä tuli Love Line-setissä.

Bae (metallic) on upea sävy, jossa ruskean pohjavärin seassa kimmeltää sinistä glitteriä. Minulla oli ennestään melko vastaava sävy MACilta, Modern Majesty, mutta eipä tämä ollut kallis hankinta. Bae on jäänyt minulla kaikkein vähimmälle käytölle, mutta se ei olekaan mikään jokapäiväinen arkisävy minulle.

Mikä sävyistä ihastutti eniten? 🙂

8 thoughts on “ColourPopin luomivärini

  1. Huh miten hienoja! Minua hieman häiritsee tuo nopea kuluvuus, mikä taitaa toisaalta olla hyvä ja toisaalta huono asia 😉 taidan alkaa ymmärtää miksi nämä ovat niin hypetettyjä, Static ja Bae olisi sellaisia jotka voisin itsekin ostaa 🙂

    Tykkää

    1. Meikkien normikuluttajille tuo nopea kuluvuus on varmasti erittäin huono juttu, mutta meikkejä hiukan runsaammin omistaville koen sen jopa hyväksi asiaksi. 😀 Mua on ahdistanut jo pidempään se, miten mä en saa ikinä kulutettua loppuun omistamiani meikkejä. Näiden kohdalla on toivoa. 😉 Mutta joo, oli mulla ehkä vähän huijattu olo, kun tajusin miten lyhyeksi ajaksi näistä on iloa. Se selittää toisaalta paljon edullista hintaa.

      Tykkää

Jätä kommentti