MAC Lightscapade

MACin uusi kokoelma Lightness Of Being ei ole saanut minua ainakaan toistaiseksi sekoamaan ihastuksesta, sillä en ole vielä kerinnyt lämmetä pastellisävyille tai muillekaan kevään pehmoilujutuille. Muutamia todella ihania asioita kokoelmassa kuitenkin on. Altistuttuani ankaralle blogi -ja YouTube-hypetykselle, soitin hätäpäissäni MAC-pisteelle ja varasin itselleni yhden tuotteen. Kiitti vaan, Ilona!

Kokoelmassa ilmestyi kaksi korostustuotetta, joista omistin ennestään Perfect Toppingin. Jo lähes klassikoksi itsensä kirinyt vakiovalikoimaan kuuluva Mineralize Skinfinish Lightscapade ei kuitenkaan vielä löytynyt kokoelmistani. Olen aiemmin pitänyt sitä jotenkin tylsänä, mutta lähempi tutustuminen osoitti, että sitä se ei todellakaan ole.


Uudistettu, aluksi kovasti paheksumani pakkauskin alkaa näyttää jo ihan hyvältä.

Lightscapade antaa iholle kaunista hehkua olematta liian kimaltava tai yhtään glitterinen. Tämä sopiikin erinomaisesti arkikäyttöön.

Erityisen Lightness Of Being-kokoelmassa ilmestyneestä Lightscapadesta tekee tuotteen pintakuviointi. Sitä ei ole hehkutettu suotta. Myös kokoelmassa ilmestyneet poskipunat oli koristettu upealla kuvioinnilla, mutta ihme kyllä pystyin jättämään tällä kertaa ne rauhaan. Mutta ei hihkuta vielä, olenhan melko heikko tämän asian äärellä…
idkuva

MSF Lightscapade maksoi 30 euroa.
MACia myydään Helsingin, Turun ja Tampereen Stockmannien MAC-pisteillä, sekä Stockmann.comissa.

Tykkäättekö te käyttää arkisin korostustuotteita? Saako niissä olla kunnolla kimallusta ja glitteriä, vai pidättekö enemmän hillitystä hohdosta? Ostiko joku Lightness Of Being-kokoelmasta jotain, tai iskikö se ylipäätään?

31 thoughts on “MAC Lightscapade

    1. Olenko noin ennalta-arvattava :’D Juuri sitä pinkkiä kyllä katselin sillä silmällä, mutta se tuntui kovin hileiseltä. Ainakin eilen sitä muistaakseni oli vielä netissä, eikä Turun MAC-pisteelläkään näkynyt sold out-lappua. 🙂

      Tykkää

    2. Muakin kiinnostaa se pinkki poskipuna! Vaikutti aivan ihanalta 🙂 Tämä korostuspuuteri houkuttelee myös. Ilona on saanut mutkin sekoamaan näistä (haha). JA KYLLÄ, käytän arkisin korostustuotteita! Ne on mun heikkous 😀 Hillitty hohto on enemmän mun mieleen, mutta kyllä esim. kesällä tulee käytettyä hohtavampiakin tuotteita.

      Tykkää

    3. Mä tutkin sitä tänään lisää, enkä edelleenkään vakuuttunut. Koostumus tuntui jauhoiselta ja hileiseltä. Ei lähtenyt mukaan, jes! 😀 Usein minua ei haittaa hileisyys, mutta en tiedä miksi se nyt tökki. Kerro sitten MS, jos ostit sen!

      Tykkää

  1. Toi Lightscapade on aivan ihana! Siis ihan arkikäytössäkin. Mulla on vaan ongelma, etten ole oikein keksinyt parasta sivellintä sille! Kun hohdepuutereitakin on niin eri koostumuksilla, niin aiemmin jauhoisemman puuterin kanssa käyttämäni sivellin ei oikein tahdo saada hohto puuterista tarpeeksi. Millaisia siveltimiä yleensä noiden kanssa käytetään? Viuhka ei mielestäni riitä, mun mielestä siveltimellä täytyy pystyä työstämään sitä hohdetta sinne ihoon, että pysyykin ja saa luontevan näköiseksi.

    Tykkää

    1. Se on! Ja nimenomaan itselläni arkikäytössä, koska tykkään kyllä ihan kunnon glitterisistäkin korostustuotteista. Minusta pehmeäkarvaiset siveltimet soveltuvat hyvin tällaisten hienojakoisten korostuspuutereiden levittämiseen. Niihin tuotetta ja pigmenttiä tarttuu paremmin kuin karkeakarvaisiin siveltimiin. Käytän itse korostuspuuterin kanssa joko MACin skunkkia tai Real Techniquesin ja Ecotoolsin pehmeitä siveltimiä. Merkillä ei tietenkään ole niin väliä, mutta niillä karvoilla on. Viuhkasiveltimiä en ole koskaan käyttänyt, mutta luulisin, että parempiakin vaihtoehtoja löytyy 🙂

      Tykkää

  2. MITÄ missä on swatchi! 😀 mä haluun nähä millainen tää on iholla 😉 Mut vaikuttaa kyllä supermielenkiintoiselta näin heleystuotemetsästäjän silmiin.<3 Erikahttp://nude.costume.fi/

    Tykkää

  3. Mä tykkään laittaa aina korostuspuuteria, tietty sen takia että se on kivan näköistä mutta myös sen takia, että omistamani The Balmin Mary-Lou Manizer kuluisi joskus 😀 Se on NIIN superpigmenttinen, että se rasia taitaa kestää mulla lopun elämää.. En tiedä, onko sulla sitä?Lightscapade kuuluu kyllä mun himotus/ostoslistalle, mutta en ole sitä vielä raaskinut ostaa.. kun kerta mulla se The Balm jo on. Erisävyisiähän ne on, mutta silti :)Ja mä oon alkanut jo vähän lämmetä keväisille pastellimeikeille, jotenkin tuntuu että kaipaan raikkautta ja värejä 🙂

    Tykkää

    1. Mulla ei ole Mary-Lou Manizeria, koska silloin kun kärkyin sitä ja halusin ostaa, oli se loppu joka paikasta. Viimeksi kun katsoin, oli sitä taas saatavilla, mutta suurin innostus oli jo mennyt ohi 😀 Kyllä mä sen varmaan joku päivä vielä hankin. Mulla on ööh, hyvin monia korostustuotteita, mutta ikinä ei tunnu olevan tarpeeksi. Tai aina tulee uusia kivoja. :’oUskon, että minäkin lämpeän jossain vaiheessa, mutta ihan vielä ei ilmeisesti ole aika. Kävin just tänään ihailemassa sun meikkejä, ja se poltettu oranssi – aah. Kommentti taisi taas kadota jonnekin, kun sitä näpyttelin :/

      Tykkää

  4. Mullakaan ei ollut lightscapadea ja olen sen hankkimista jo pitkään miettinyt. Nyt toi kuviointi sitten katkaisi kamelin selän ja hankin sen. ;-)Ei sillä etteikö mulla olisi korostustuotteita, mutta mä nyt en koskaan muutenkaan pärjää ikinä missään valitse/sano yksi-jutuissa. ;-D

    Tykkää

  5. Itse olen vasta ihan noviisi mitä tulee MACiin, mutta kovasti on innostus kyllä viimeisen puolen vuoden aikana heräillyt 🙂 Tämä kokoelma kolahti jotenkin tosi kovaa, en edes osaa sanoa miksi, ja olisin halunnut siitä vaikka ja mitä. Onneksi onnistuin edes jotenkin pitämään järjen äänen kuuluvilla tilasin ”ainoastaan” molemmat poskipunasävyt sekä Perfet Toppingin. Tänään pitäisi hakea paketti postista, iih! ❤

    Tykkää

    1. Kuules, tuo on vasta alkua! MAC on erittäin koukuttava sarja, olen sen itse todennut vuosien saatossa. Juuri kaikki ihanat kokoelmat ja jo ihanan laaja perusvalikoimakin ❤ Ihan mahtavat ostokset olet tehnyt! Poskipunat ja MSF:t ovat minunkin heikko kohtani! Hih, jään mielenkiinnolla seuraamalla MAC-innostuksesi kehittymistä 😀

      Tykkää

Jätä kommentti