Kun ihastuin mä ColourPopiin

Kosmetiikkablogeja aktiivisesti lukevat eivät ole voineet välttyä viime aikoina jyllänneeltä ColourPop-huumalta. Itse olin ohittanut merkin hyvinkin tehokkaasti aina marraskuun loppuun asti. Merkki alkoi kuitenkin kiinnostaa, ja tämä Myyn postaus taisi olla viimeinen niitti omalle tilauspäätökselleni.

Minua arvelutti ColourPopissa ensin pari asiaa. En ollut tilannut mitään pitkään aikaan Jenkeistä, joten kynnys siihen ja tulliselvityksen tekemiseen oli ensin esteenä. Mietin myös luomivärien ja kasvotuotteiden koostumusta, eli että käyttäisinkö tosiaan lähes voidemaisessa muodossa olevia luomivärejä, poskipunia ja korostustuotteita. Muutaman päivän YouTube-tutkimusmatkailun jälkeen päädyin tekemään ensimmäisen tilaukseni, ja huh miten tyytyväinen olenkaan ollut siihen päätökseen!

ColourPop on saanut minussa pintaan lähes nostalgisia tunteita, sillä juuri tältä minusta tuntui joskus blogin alkuaikoina, kun jokin meikkimerkki sai aikaan kunnon täpinät ja innostuksen. Olen pitkästä aikaa ihastunut vakavasti meikkisarjaan. :’D

Toinen tilaukseni on matkalla, joten nyt on korkea aika katsella mitä ensimmäinen tilaukseni piti sisällään. Olen pitkästä aikaa julkaisemassa myös meikkikuvia, joten niitäkin on tulossa lähiaikoina. Saatte tässä postauksessa swatchit kasvo -ja huulituotteista, mutta luomivärit swatchaan toiseen postaukseen, koska muuten tästä postauksesta tulisi turhan pitkä.

Ensimmäinen tilaukseni oli hyvin luomiväripainoitteinen. Tilasin myös pari poskipunaa, hihglighteria ja huulijuttuja. Olen käyttänyt ihan kaikkia tilaukseni tuotteita, ja voin sanoa pitäväni kaikista aivan hirveästi. Olen tyytyväinen jokaisen kategorian laatuun, pigmenttisyyteen ja käytettävyyteen. Joukosta jotkut ovat toki nousseet erityisiksi suosikeiksi, mutta teen niistäkin oman postauksensa myöhemmin.

Aah, niin nättejä sävyjä! Luomivärit vasemmalta oikealle:

Glow, Truth, Cornelius

KatheenLights, Blaze, Sequin

Weenie, Brady, Static, Bae

Ensimmäinen tilaukseni sisälsi kaksi luomivärisettiä, joten sain useimmat luomivärit hiukan edullisemmin. Tilatessani oli myös voimassa 20% alennus koko valikoimasta, joten maksoin luomiväreistä muutenkin korkeintaan 4 dollaria kappaleelta (plus ne verot).

Poskipunat ja highlighterit vasemmalta oikealle:

Prenup, Smokin’ Whistles

Birthday Suit, Lunch Money

Sekä luomivärien, että kasvotuotteiden koostumus on moussemainen. Monet kuvailevat tuotteiden tuntuvan sormituntumalla voidemaisilta, mutta muuttuvan iholla puuterimaisiksi. Luomivärien sormin levittämisessä minulla ei ole ollut ongelmia, mutta minulla meni hetki ennen kuin opin levittämään kasvotuotteita oikein. Levitän nämä sormin tai Beauty Blenderillä, siveltimen kanssa en saa näitä toimimaan. Nämä kannattaa taputella iholle, ei sivellä. Kerrostan näitä aika reilusti iholle, ja ainakin sillä tavalla käytettynä pysyvyys on hyvä.

Huulipunia on tulossa lisää, mutta tässä tämänhetkinen saaliini:

Frenchie Lip Pencil, Frenchie Lippie Stix, Flawless Lippie Stix, Lip Primer

Kaksi Lippie Stix-sävyäni ovat aivan superpigmenttisiä ja kestäviä huulilla. Saan hinkata näitä iltaisin pois vedenkestävälle silmämeikille tarkoitetulla putsarilla, ja silti huulille saattaa jäädä hento pigmentti. Primer on lähes identtinen MACin huomattavasti tyyriimmän primerin kanssa, tosin ColourPopin primer on ehkä hiukan jähmeämpää.

ColourPopin tuotteet ovat edullisia, vaikka laatu on selektiivisen kosmetiikan tasoa. Luomivärit ja huulipunat maksavat 5 dollaria ja poskipunat sekä highlighterit 8 dollaria kappale. ColourPop tarjoaa kuitenkin melko usein 20% alennuksen valikoiduista tuotteista tai jopa koko valikoimasta. Tämän vuoden loppuun asti yli 50 dollarin tilauksiin saa ilmaiset postikulut. Toivon todella, että tuo etu jatkuisi myös ensi vuonna! Yli 22 euron tilauksista joutuu tekemään tulliselvityksen ja maksamaan 24% verot tilauksen loppusumman päälle. Toimitus on ollut ilahduttavan nopeaa. Sain ensimmäisen tilaukseni vajaassa parissa viikossa.

Lopetan tämän postauksen tähän, vaikka voisin hehkuttaa näitä vielä muutaman kappaleen ajan. 😀 Luonnoksissa notkuu lisää intoilua aiheesta, joten jos ColourPop kiinnostaa, muistakaahan käydä kurkkimassa täällä piakkoin uudestaan!

Oliko ColourPop vielä jollekin ennestään vieras merkki, vai oletteko tehneet itsekin tilauksia? Onko teillä lemppareita, joita haluaisitte suositella? 🙂

12 thoughts on “Kun ihastuin mä ColourPopiin

  1. Mä en oo vielä tehnyt tilausta ColourPopille, mutta jossain vaiheessa olis tarkoitus kun nää kaikki näyttää niin ihanalle ♡

    Tykkää

  2. Onhan ne nättejä ja odotan kyllä sun meikkikuvia 🙂 mutta minusta tuntuu että lähes voidemainen koostumus luomella ei ole mun juttu. Omistan myös niin paljon luomivärejä että en helpolla innostu uusista 🙂 mutta kivahan näistä on lukea!

    Tykkää

    1. Säästät kyllä pitkän pennin, jos pystyt olemaan sekaantumatta näihin. 😀 Mä pelkäsin kanssa vähän tuota voidemaista koostumusta ja myös sitä, että mulla jää usein sinkkunapit käyttämättä. Näiden kanssa ei onneksi ole ollut tuosta ongelmaa. 🙂

      Tykkää

  3. Mua kiinnostaa nää, mutta en vaan kestä esteetikkona sitä, miten rumaksi noi kuluu tossa pannussa pehmeän koostumuksensa vuoksi. Joo tiedän, ihmisellä on oudot ärsytykset. 😀

    Tykkää

  4. Ihania sävyjä oot valinnut, mukana mun lemppareita myös 🙂 Mä käytän poskipunien levittämiseen RT:n stippling brush sivellintä ja se toimii mun mielestä tosi hyvin.

    Tykkää

  5. Ah, mä oon niin rakastunut ColourPopin luomiväreihin 🙂 Viime kesänä tilasin ekan satsin (ja muutaman huulijutun siinä samalla) ja nyt loppuvuodesta toisen satsin. Jotenkin tykkään tuosta voidemaisesta koostumuksesta ihan älyttömästi – levittyy sormella tosi nätisti ja myös muutamalla sopivalla synteettisellä siveltimellä oikein hyvin. Ja pigmentti ja pysyvyys on näissä myös ihan huippuluokkaa!

    Tykkää

    1. Mäkin ihastuin nimenomaan näiden koostumukseen! Sävyjä saa pakattua luomelle sormella ihan eri tavalla kuin siveltimellä. Mulla on vielä hakusessa sivellinkokeilut näiden kanssa, mutta varmasti niitä hyvin toimivia siveltimiäkin löytyy. 🙂

      Tykkää

  6. Noi poskipunat näyttää ihanilta! Alkoi taas pahemman kerran harmittaa, etten koskaan saanut Colourpopilta tilaamaani poskipunaa… Tein marraskuussa ensimmäisen tilauksen, kun Black fridayn aikana sai ilmaisen postituksen. Unohtivat valitettavasti pakata poskipunan, eivätkä halunneet sitä enää erikseen mulle toimittaa. Hetken aikaa sain myös taistella, että suostuivat puuttuvan tuotteen hyvittämään muuten kuin poskipunan arvoisella alennuskupongilla… Perille asti saapuneista Lippie stixeistä ja huultenrajauskynästä oon kyllä tykännyt! Mutta jäi kuitenkin vähän ristiriitaiset fiilikset firmasta…

    Tykkää

    1. Höh, kuulostaapa tylsältä. :/ Mä epäilen, että minunkin jälkimmäisessä tilauksessani saattaisi olla nyt jotain ongelmaa, koska paketti ei ole seurannan mukaan liikkunut yhtään melkein kahteen viikkoon. Toivottavasti vastaavat nopeasti viesteihin, jos sinne päin on yhteydessä… Nappaa joku poskipuna ihmeessä mukaan tilaukseen, jos joskus vielä uskaltaudut tilaamaan! 🙂

      Tykkää

Jätä kommentti