Hullujen päivien löydöt

Lokakuussa blogissa on ollut taas hiukan hiljaisempaa. Olen ihan tietoisesti yrittänyt ottaa rennommin tietyillä elämän osa-alueilla, koska syksyn tullen olen taas innostunut kokeilemaan joitain elämänmuutoksia. Tällä kertaa muutokset liittyvät nukkumiseen ja unirytmini korjaamiseen. Olen kirjoittanut aiheesta ihan omaa postaustaan, jota tosin arastelen julkaista, joten ei siitä nyt tällä erää enempää. Verkkainen postaustahti saattaa kuitenkin jatkua nyt jonkin aikaa. Vuorotyöläisenä tällainen unirytmin ja päiväjärjestyksen muuttaminen ei ole ihan helppoa nimittäin.

Mennäänpä varsinaiseen aiheeseen.

En suhtaudu Stockmannin Hullujen päivien tarjontaan mitenkään intohimoisesti, mutta yleensä käyn joka vuosi ainakin pyörähtämässä siellä. Tänä vuonna löysin aika paljon kaikkea, vaikka en tutustunutkaan kuvastoon ennakkoon mitenkään perusteellisesti. Käyn yleensä hakemassa ne tietyt asiat, kuten Clarinsin dödön, Lumenen silmämeikinpoistoaineen ja jonkun selektiivisen merkin ripsivärin. Tänä vuonna ostin vain yhden vakio-ostoksiin kuuluvan asian ja muut olivat vähän vähemmän harkittuja juttuja.

Rakastan Fudgen hiustuotteiden tuoksuja ja tarvitsin hiuksista keltaisuutta taittavan hoitoaineen, joten Fudgen Clean Blonde Violet Toning Conditioner edulliseen hintaan oli riemastuttava löytö. Näitä oli enää ihan muutama jäljellä, kun nappasin oman kappaleeni. Yhden käyttökerran perusteella en voi vielä sanoa tästä paljoakaan, mutta katsotaan miten tämä toimii säännöllisessä käytössä.

Lumenen Rauhoittava & kosteuttava naamio on myöskin luottotuotteeni vuosien takaa, ja nyt päätin taas pitkästä aikaa ostaa uuden. En ole tarkistanut, että jääkö tämä tuote Lumenen valikoimiin uudistuksien myötä, mutta todella toivon niin.

Clarinsin Roll-On Deodoranttia piti ostaa tänäkin vuonna, vaikka tämä ei minusta missään ihmeellisessä tarjouksessa ollutkaan. Viime vuoden tuplapakkaus oli suhteellisesti edullisempi. Tätä olen käyttänyt jo monien vuosien ajan.

Nuxen käsivoide oli täysin hetken mielijohteesta tehty ostos, joka tulee kylläkin ihan tarpeeseen.

Ostin myös Mari Anniinan kehujen perusteella kaksi kappaletta Helena Rubinsteinin Magic Concealeria. Muutaman käyttökerran perusteella minua harmittaa jo nyt, ettei tätä enää hetken kuluttua saa Suomesta, sillä tämä todellakin on ihan parasta peiteainetta mitä olen koskaan kokeillut. Tämä levittyy iholle helposti ja kevyesti, mutta peittää aivan käsittämättömän hyvin punotukset ja tummat läikät silmien alta. Kokeilin tätä myös muualle kasvoihin ja hyvin toimi. Tämä on ainoa kokeilemani peiteaine, joka ei korosta yhtään  silmänalusihoni kuivuutta tai juonteita. Buhuu, miksi kaikki hyvä kestää vain aikansa? Jos jostain vielä löydätte tätä, niin menkää ja kokeilkaa.

Hullujen päivien ostosten villi kortti oli Tweezermanin Easy Finish Facial Hair Remover. Olen ennen poistanut kasvoista epätoivotut karvat vahaliuskoilla, mutta viime aikoina olen kokenut sen liian rajuksi tavaksi ja alkanut pelätä sen vaikutuksia pitkässä juoksussa. Ainakin minulla liuskan mukana tuntuu aina lähtevän myös ihoa ja ihoa aristaa vuorokauden vahaamisen jälkeen. Tätä kokeilin jo innoissani ja totesin sen loistavaksi kaveriksi. Kummallisen näköisen pinkin häkkyrän ylälaidassa on siis metallinen vieteri, joka nappaa poimuihinsa ihokarvat todella tehokkaasti ja kivuttomasti. Tämä oli todella pätevä hankinta!

Moni on kehunut Nivean vedenkestävälle meikille tarkoitettua silmämeikinpoistoainetta, joten nappasin sellaisenkin nyt tarjouksesta kokeiluun. Mielenkiinnolla odotan miten tämä toimii minulla.

Kuvasta on näköjään päässyt unohtumaan Max Factorin False Lash Effect-ripsiväri, jonka kyllä muistan asettaneeni tuohon mukaan. Kummallista.. Ripsiväri vaikuttaa ihmeen kuivalta jo näin heti korkattuna ja olen siihen hiukan pettynyt. Ostin myös pari joululahjaa ja pumpulia, mutta niitä en nyt esittele tässä enempää.

Teittekö te löytöjä Hulluilla päivillä? 🙂

6 thoughts on “Hullujen päivien löydöt

    1. Joo, mä en tajua miten olen pärjännyt tähän asti ilman sitä! 😀 Jos löydät sellaisen nettikaupan, niin kerro ihmeessä minullekin! 😉 Mä jo hetken luulin, että koko tuotteen valmistus ollaan lopettamassa, mutta hyvä jos näin ei ole.

      Tykkää

    1. Eipä tuo mikään pakollinen tapahtuma ole, jos kuvastossa ei ole mitään erityisen puhuttelevaa. Aina kuitenkin tulee tehtyä jotain heräteostoksia, jos paikalle eksyy pyörimään muuten vaan. Sullakin säästyi rahat sitten muihin juttuihin. 😉

      Tykkää

Jätä kommentti