Hauschka jälleenkohtaaminen

Kulutin alkuvuodesta tarkoituksella pois ison kasan sekalaisia kylpyhuoneen kaappiin kertyneitä ihonhoitotuotteita. Tiesin hoitavani ihoani liikaa, mutta en välittänyt, koska halusin kiihkeästi vajaat purkit ja tuubit tyhjiksi. Tämän muutaman kuukauden kestäneen vaiheen myötä minulle iski totaalikyllästyminen monimutkaiseen ihonhoitoon. Kaipasin niiden suunnilleen viidentoista eri purkin tyhjennyttyä tilalle jotakin selkeää, hellävaraista ja takuulla toimivaa.

En muista tarkalleen mistä sain päähäni lähteä etsimään kuorintojen ja naamioiden kuivattamalle iholleni ravitsevaa kosteusvoidetta juuri Dr. Hauschkalta, mutta niin tein. Sarjahan on minulle tuttu useamman vuoden takaa, sillä hoidin sillä aikoinaan akneihoani. Nyt tein tuttavuutta sarjan herkkyyteen ja kuivuuteen taipuvaiselle iholle suunnattujen tuotteiden kanssa  ja ostin kokeiluun jo klassikoksi muodostuneen Ruusuvoiteen.

Koin jo tavaratalon Dr. Hauschka-hyllyn äärellä suurta jälleenkohtaamisen riemua. Nuuhkiessani pitkästä aikaa Hauschkalle ominaista yrttistä ja mummomaista tuoksua, valtasi minut suunnaton nostalgia ja tuntui lähes kuin olisin tavannut pitkästä aikaa vanhan ystävän. Minun oli tosissaan ollut ikävä tuotteiden tuoksua ja tuntua iholla.

Ihastuin Ruusuvoiteeseen palavasti ja päädyin jo melko pian tekemään lisää hankintoja Dr. Hauschkalta. Nyt tuotteita onkin kertynyt minulle jo melko mukavasti. Tällä hetkellä ollessani äärimmäisen sarja-ihastumisen pauloissa, olen bongannut kaikki mahdolliset tarjoukset ja edut ja hyödyntänyt niitä. Luonnonkosmetiikkamessuilta hankin vielä 1-vuotishääpäiväreissuamme ajatellen matkakoot suosikeistani. 🙂

Tämä oli lähinnä tällainen fiilistelypostaus, ja palaan suosikkituotteisiini tarkemmin omissa/omassa postauksessaan. Mistä haluaisitte kuulla ensimmäisenä? Olen muuten postaillut Hauschkan tuotteista muistaakseni vuosina 2013-2014, ja postaukset löytyvät Dr. Hauschka-tunnisteen alta. Kuvat ovat tosin hävinneet valitettavan monista vanhoista postauksistani blogimuuton myötä.

Mitkä ovat teidän suosikkituotteenne Hauschkalta? 🙂

4 kommenttia artikkeliin ”Hauschka jälleenkohtaaminen

    1. Mä en ole noita kauneusampulleja tai naamioita vielä kokeillut, mutta ehdottomasti kiinnostavat! Joku Ihokuuri mulla oli joskus, mutta nuo ampullit taitaa olla eri juttu? Mä olen ihan rakastunut Ruusuvoiteeseen. ❤

      Tykkää

  1. Olen käyttänyt vain Dr. Hauschkan ruusuvoidetta, mutta en kokenut siinä mitään ihmeellistä. Ehkä pitäisi kokeilla jotain kevyempää tuotetta. Hauschkan tuotteet on pakattu aika pikkuruisiin tuubeihin ja puteleihin, joilla ei kovin pitkälle pötki kaltaiseni hehtolitra-kuluttaja;) Vika on tietysi minun, ei Tohtorin:)

    Tykkää

    1. Jos Ruusuvoide oli sun makuun liian tuhtia, niin suosittelen kokeilemaan sitä melko uutta Light-versiota. Mä tykkään yleensä lotrata kasvovoiteiden kanssa, eikä mikään tunnu riittävän, mutta Hauschkoilla pärjään huomattavasti pienemmällä määrällä kuin yleensä. 🙂 Mutta joo, on niitä riittoisampiakin tuotteita!

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s