Kosmetiikkakalentereideni luukut 1-6

Koko tämä vuosi on mennyt nopeasti, mutta joulukuu tuntuu ottaneen vielä jonkin ekstraharppauksen. En voi käsittää, että tänään avataan jo kalenterista seitsemäs luukku! Näytän nyt teillekin pikaisesti mitä kosmetiikkakalentereideni ensimmäiset kuusi luukkua pitivät sisällään. Nämä arvostelut saattavat tuntua nyt ehkä hiukan tylsiltäkin, koska moni bloggaaja arvostelee samat tuotteet ja kalenterit, mutta haluan tehdä tämän ihan ensi vuotta ajatellen, kun taas ensi syksynä moni miettii minkä kalenterin hankkisi vai hankkisiko ollenkaan.

Minulla on siis L’Occitanen ja Kicksin kosmetiikkakalenterit. L’Occitane tuntuu olevan tänä vuonna tosi suosittu ja löytyvän monelta bloggaajalta, mutta Kicksin kalentereihin en ole hirveästi törmännyt.

L’Occitanen kalenterin sisältö on ollut tasaisen laadukasta. Ensimmäisestä luukusta tuli pieni Verveine-käsivoide, toisesta ja kolmannesta luukusta vartalovoiteet. Tuo kakkosluukun Ultra Rich Body Lotion on tuoksultaan melko tymäkkää ja mummomaista, mutta kolmosluukun Amande on ihan parasta. Rakastan tuota mantelisarjan tuoksua. ❤ Nelosluukun laventelinen suihkugeeli menee tuollaisessa pienessä koossa, vaikka täysikokoista en pystyisikään tuoksun vuoksi käyttää. Vitosluukun puhdistusliina oli ehkä hiukan hämmentävä, mutta kokeilen sitä ihan mielelläni. Kutosesta tuli jälleen pieni käsivoide.

Jos L’Occitanen kosmetiikka miellyttää, on tämä melko varma kalenterivalinta ensi vuodellekin. Itse pidän kovasti L’Occitanesta sekä matkakokoisista tuotteista, joten tämä kalenteri ei ole tuottanut minulle pettymystä. Jos saisin päättää, olisivat tuotteet hiukan suuremman kokoisia ja kalenteri voisi vaikka maksaa hiukan enemmän, mutta tämä on ihan makuasia.

Kicksin kalenteri aloitti komeasti, kun ykkösluukusta paljastui Kicksin oman luonnonkosmetiikkasarjan 75ml Lemongrass-vartalovoi. Ajattelin, että vau, olipa tämä kalenteri loistava hankinta. Valitettavasti seuraavat viisi luukkua ovat olleet minulle pettymyksiä. Dependin minilakka ei ole minun sävyäni., ripsientaivuttimissa luotan Shiseidoon, kuiva ihoni ei tykkää revittävistä naamioista ja hiuslenkit ovat tylsiä. Juu olen kamala valittaja. Trindin kynsinauhabalsamia on sentään kivaa kokeilla, mutta minulla nuo jäävät aina loppupeleissä käyttämättä.

Kicksin kalenteriin olen ollut hiukan pettynyt, mutta toisaalta minua on aika hankalaa miellyttää tällaisissa asioissa, kun omistan jo lähes kaikkkea kosmetiikkaa. Tämä sisältö olisi voinut olla ihan super  jollekulle, joka ei ole jo hamstrannut kaikkea.

Miltä kalentereiden sisällöt näyttivät teidän mielestänne?

Olen ollut käytännössä koko joulukuun kipeä ja joutunut viettämään aikaa kotona teetä hörppien ja Netflixiä tuijottaen. Alan olla tähän makaamiseen niin kyllästynyt, että varmaankin sen takia tässä postauksessa saattaa olla hiukan negatiivinen sävy. 😀

6 kommenttia artikkeliin ”Kosmetiikkakalentereideni luukut 1-6

  1. Mulla on Kicksin kalenteri ja oon itseasiassa tykänny sisällöstä, vaikka aikamoinen kosmehamsteri olenkin. Mitään megahyperväristyksiä en siitä ole saanut, mutta joka luukku on ollut jees. Ripsientaivuttimia minulla ei ole kuin yhdet (Shu Uemura), joten oli kiva saada varakappale vaikkakaan ei niin kulttituote. 🙂 Kynsilakasta sain kivan sinisen. Kalenteria avatessa olen myös yrittänyt pitää mielessä, että luukkujen hinta on noin 2e/luukku. Eli jokaisesta ei mitään maagista oikein voikaan odottaa. Itse olen kohta parantunut noin kuukauden mittaisesta flunssasta, toivottavasti sinullakin kohta hellittää! 🙂

    Tykkää

    1. Tuo on hyvä pointti, että yhdestä luukusta on maksanut sen pari euroa! Mä maksoin tuosta vielä alekupongin kanssa kympin vähemmän. 🙂 Ja hyvinhän näistä ylimääräisistä, itselle sopimattomista kamoista pääsee eroon. Mä muistelisin, että tuosta Kicksin kalenterista olisi odottavissa vielä täysikokoisia, hintavampia tuotteita! 🙂

      Huh, kuukauden flunssa ei kuulosta kivalta. 😮 Kiitos, kyllä tämä alkaa pikkuhiljaa hellittää ja huomenna aion palailla jo töihin.

      Tykkää

  2. Kicksin kalenteri on mullakin ja oon tykänny tähän mennessä. Kalenterin hankintahinta on järkevä ja toistaiseksi on ollu tosi monipuolisia tuotteita 🙂

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s