Vouhotuksen uhri

Eilen se iski. Olin juuri kirjoittanut edellisessä postauksessani siitä, miten harmittelin taipumustani kosmetiikan hamstraamiseen ja miten en ainakaan tarvitsisi yhtään uusia poskipunia. Onhan minulla jo ennestään vajaa viisikymmentä poskipunaa, joista käytän aktiivisesti vain alle kymmentä. Sitten altistuin hypetykseen Urban Decayn Gwen-kokoelmasta ja aloin tuntea, miten kiinnostukseni Gwenin poskipunapalettia alkoi kasvaa kasvamistaan. Huomasin ajattelevani sitä joka käänteessä ja lopulta hyppiväni lähes tasajalkaa – mulle se nyt heti! Ei, en ihan oikeasti tarvitse sitä, mutta kun haluan! Poskipunat ovat vain niin ihania ja nehän ovat aina olleet se minun juttuni (hah!). Lääh, katsokaa nyt!

3605971105470_gwenstefani

3605971105470_gwenstefani_alt2

Kuvat Urban Decay.com.

Olen ankaran pohdinnan edessä. Nämä tulivat siis tänään myyntiin Helsingin ja Tampereen Sokoksille ja verkkokauppaan. Verkkokaupasta näyttivät olevan loppu jo heti aamusta, joten huokaisin hieman helpotuksesta ja hiukan myös mutristin huultani kiukkuisena. Nytkö ne jo meni? Minulla on vielä huomenna mahdollisuus päästä hipelöimään palettia livenä, jos se ei ole molemmista tavarataloistakin loppuunmyyty. Tämä ei ole maksettu mainos, ehei, vaan kaipaan teiltä nyt vertaistukea! Hankkiako tuo vai ei?

EDIT. EDIT. EDIT! Näitä kuulemma on vielä verkkokaupassa (klo 12 maissa), olivat tulleet myyntiin vasta hiukan viiveellä! 😀

Kuusi ihanaa, järjettömän nättiin palettiin sujautettua naamaan sudittavaa tuotetta alle kolmellakympillä Urban Decaylta kuulostaa täydelliseltä! Asian kääntöpuolena minulta tosiaan löytyy jo tolkuton kasa vastaavia tuotteita jo ennestään. Käyttääkö nyt järkeä vai mennäkö tunteella? Auttakaa! 😀

Salaa hiukan toivon, että kaikki hypetys olisi jo huomenna tehnyt tehtävänsä myös muiden poskipunahullujen kohdalla ja jäisin ilman palettia…

Kivaa viikonloppua! ❤

29 kommenttia artikkeliin ”Vouhotuksen uhri

  1. Minä nappasin itselleni tämän verkkokaupasta. Siis mikä hinta! Tuohon hintaan todellakin voi kotituttaa itselleen kuusi uutta ihanaa poskipunaa, vaikka omistaisikin jo ”muutaman” ennestään 😉

    Tykkää

      1. Mulle kävi sitten lopulta samoin kuin näemmä monelle muullekin 😦 Luulin tämän saaneeni, mutta eilen tulikin verkkokaupasta viesti, että ehtivät loppua ja jäin rannalle ruikuttamaan. Kyllä harmittaa. En tajua miten se Sokoksen verkkokauppa oikein toimii, jos kerran näin monelle ovat onnistuneet myymään ”ei oota” 😮

        Tykkää

  2. Mä pystyin estämään itseni hankkimasta näitä selaamalla Temptaliasta dupet sävyille. Korostuspuuteri oli aika lähellä ilmeisesti Mary Lou:ta ja tummempi poskari lähellä MAC:n Plum Foolerya/UD:n Rapturea. Pinkkiin siftaava poskipuna tais olla aika lähellä UD:n luomiväri Fireballia ja maapuuteri Benefitin Hoolaa. Loput kaks ois olleet itselle ”uusia” punia, mutta sit olikin jo selvää, että ei palettia kannata kahden sävyn takia ostaa :D.

    Tykkää

    1. Mäkin lohdutin itseäni sillä, että suurin osa punien sävyistä löytyi jo itseltä jossain muodossa. Eikä tämä ollut mun mielestä livenä ehkä ihan niiiiin upea kuin kuvissa. Mutta hrmittaa kyllä silti, etten tätä hankkinut. :<

      Tykkää

  3. Ainakin Tampereella ne myytiin heti ekan tunnin aikana loppuun. Mä olin jo kuukausi sitten päättänyt hankkia omani, mutta tällä viikolla aloin miettimään, että noinkohan laitan jotain 45€ poskipuniin… No enpäs tiennyt etukäteen, että hinta on noin huokea!! Olin klo 11 Sokoksella ja silloin oli jo liian myöhäistä. Harmi, sillä ne sävyt oli vielä kauniimpia ja moniulotteisempia livenä kuin kuvissa…

    Tykkää

    1. Huomasin tämän viestisi perjantaina ja singahdin välittömästi verkkokauppaan, sillä mä olin nimenomaan tuudittautunut siihen kuvitelmaan, että ostaisin paletin lauantaina käydessäni Tampereella! Tämä olikin sitten loppunut verkkokaupastakin. 😮 Buhuu..

      Tykkää

      1. Mua jäi vaivaamaan tämä paletti lopulta niin kovasti, että tilasin sen juuri Rose’s beauty storesta itselleni ihan hitosti kalliimmalla. Kannatti jäädä perjantaina sängyn pohjalle, vaikka oli nimenomaan Gweniä varten herätys… Huoh 😀 Ihmetyttää kyllä, miten se oli Suomessa niin halpa. Se näyttäisi olevan kaikkialla muualla paljon kalliimpi.

        Tykkää

      2. Mulla kävi mielessä, että olisiko hinnan kanssa tapahtunut joku virhe.. Hyvä, että hankit paletin, jos se jäi vaivaamaan sua pahasti! 🙂 Mä pääsin siitä jo onneksi yli, ainakin toistaiseksi. 😀

        Tykkää

  4. Mä olin vähä samassa vaiheessa aamulla kun sinä, ja päädyin tilaamaan tuon paletin huokean hinnan vuoksi (ja koska pitäähän luomiväripaletilla olla pari ;)). Toivottavasti omani ehdin tilata etunenässä, että sen saisin (en ole enää tarkistanut verkkokaupan tilannetta, mutten ole myöskään saanut kuin vasta tilausvahvistuksen) 🙂 Järjen kanssa tällä ostolla ei ollut mitään tekemistä, mutta kyllä mua ois harmittanu jäädä ilman. Ja luomiväripalettiin rakastuin ainaki kovasti, toivottavasti myös poskipunista löytyy ihastuksia ja käytössä toimivia 🙂

    Tykkää

    1. Onneksi sä olit järkevä ja hankit tämän! :’D Mua harmittaa nyt melkoisesti, kun en itse ajoissa tilannut. Tää oli oikeasti niin edullinen, että jokaisen meikkeihin vähänkin enemmän vihkiytyneen olisi ollut syytä omistaa tämä. 🙂 Onnea loistavasta ostoksesta! 🙂

      Tykkää

      1. Voi arvaa, tänään tuli viesti, että mulle ei omaa kappaletta riittänyt 😦 Ysiltä näitä ei ollut myynnissä vielä, mutta puoli 11 kun oman tilauksen tein, niin nää oliki jo loppuneet. Harmittaa kyllä, kun siellä verkkokaupassa nää tulee myyntiin ihan mihin aikaan sattuu ja sit voi käydä just näin. Mur! Ehkä lohdutan itseäni jollain UD-poskipunalla tai Diorin kevätkokoelman korostuspuuterilla 😉

        Tykkää

  5. Tuo on intohimosi, mitä sitä harmittelemaan! Houkutteleva paletti eikä edes maksa paljoa. Siitä on iloa ainakin vähäksi aikaa:)
    Vrt. poikani tilasi tänään uuden auton kaikilla herkuilla, kun niin kovasti teki mieli. Kävi pientä vääntöä asian kanssa kylläkin. Pieniä nämä meidän kosmetiikkamenot on.

    Tykkää

  6. Asun Itävallassa ja täällä on suunnilleen kaikki kosmetiikka halvempaa kuin Suomessa. Niinpä meinasinkin suunnilleen pyörtyä, kun kuulin, että toi poskipunapaletti maksaa Suomessa 29,90 € ja täällä 46,95 €! Nakitin äidin hakemaan sen mulle Sokokselta, mutta joo, tyhjin käsinhän se sieltä palasi, kun meni niin nopeasti loppuun :/ Onneks löysin yhteen nettikauppaan alekoodin niin sain sentään vähän halvemmalla tuon poskipunapaletin, mutta silti; edelleen yli 40€ jouduin maksamaan siitä. En kyllä tajua, miksi tuo oli Suomessa niin halpa, kun esim. Naked-paletit maksaa kuitenkin lähemmäs 50€ ja täällä 45,95€?

    Tykkää

    1. Alan yhä enemmän kallistua siihen, että tuotteeseen on isketty virheellinen hinta… Mutta tämä on täysin omaa spekulointiani, eikä minulla ole mitään faktatietoa asiasta. Onneksi sä sait lopulta paletin! 🙂 Kannatti varmaan hankkia se sieltä toisesta nettikaupasta, nimittäin Sokoksella asioidessa on moni saanut tämän paletin suhteen pettyä.

      Tykkää

  7. Mä olisin ostanut tän Tampereen Sokokselta, mutta oli siinä yhdentoista aikaan loppunut jo. En kuitenkaan jäänyt asiaa harmittelemaan sen enempää, koska en olisi oikeasti tarvinnut tätä. Upea palettihan tämä on, mutta mustakin taisi tulla vouhotuksen uhri. Ajattelin haluavani ja tarvitsevani tämän vain siksi, koska se on edullisempi, mitä kukaan osasi odottaa 😀 En olisi maksanut tästä 45 euroa, joten ihan hyvä etten saanut 30 eurollakaan. Meni jollekin, kenelle tämä merkitsee oikeasti enemmän 🙂 Itseltä löytyy Gwen-kokoelmasta luomiväripaletti, Ex-Girlfriend huulipuna ja kulmaboxi 🙂

    Tykkää

    1. Sullahan on vaikka mitä kivaa Gwen-kokoelmasta. 🙂 Oli kyllä onnistunut kokoelma, täytyy myöntää! Minulla oli sama juttu, taisin innostua siitä edullisesta hinnasta. Minuakaan ei loppujen lopuksi jäänyt mitenkään hirveästi kaivelemaan tämä, sillä minusta sävyt eivät olleet livenä niin ihania, kuin kuvissa näyttivät. Kävin muuten blogissasi ja tykkäsin kovasti! 🙂

      Tykkää

  8. No mä tilasin sokkarin nettikaupasta kymmenen jälkeen perjantaina ja tänään tuli sposti, että oli ehtiny loppua koko paletti siihen mennessä..

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s