Alkukesän suosikkeja

Tänään olisi pitkästä aikaa luvassa postaus viimeaikaisista suosikkituotteistani! Voin kerrankin sanoa erittäin hyvällä omallatunnolla, että olen perehtynyt todella pitkään ja hartaasti näihin ylistämiini tuotteisiin. Tai no, kaksi tuotteista on hiukan uudempia, mutta muut kuusi tuttuja ja hyväksi havaittuja jo pitkän ajan takaa.

Mattaruskea silmämeikki on ollut luottolookini jo kuukauden päivät, joten suosikeista löytyy kaksi neutraalia palettia. Kaksi tuoksua on noussut kätköistäni ylitse muiden, ja olen niitäkin nyt suihkinut kuukauden verran päivittäin. Aurinko paistaa jo (ainakin välillä) voimakkaammin, joten kasvojen ihon suojaamista silmällä pitäen olen palannut käyttämään viime kesänä hyväksi havaittua kaksikkoa. Uudempina, mutta jo tiensä huippujoukkoon kiirineinä hännystelevät kosteuttava seerumi ja huulirasva.

Sekä Calvin Cleinin Euphoria, että Eternity edp ovat olleet minulla käytössä jo vuosia ja Eternityä minulla on jo toinen pullo menossa. Molemmat tuoksut vievät minut hyviin muistoihin vuosien taakse. Koska voin myöntää olevani tällä hetkellä aika onnellinen, uskallan käyttää näitä tuoksuja ilman että jo aiemmin syntyneet hyvät muistot menevät pilalle. Loogista, eikös? Kumpikaan tuoksu ei ole yhtään kesäinen, vaan ennemminkin nämä ovat raskaita, mutta en ole koskaan ollut kovin tarkka vuodenaikojen ja tuoksujen suhteesta.

Pulp Fiction-paletin ihanuudesta vouhkasin juuri edellisessä postauksessani. Tämä on ihan parhautta. Toinen erittäin kovassa kulutuksessa ollut paletti on ollut Guerlainin kulmaväripaletti (postaus), jonka sävyjä olen käyttänyt ihan luomiväreinäkin. Mahdankohan tänä kesänä innostua missään vaiheessa kirkkaammista sävyistä..?

Philosophyn Take Shelter-kasvovoide* (postaus) osoittautui huipputuotteeksi jo viime kesänä, mutta tänä vuonna se sopii iholleni vielä paremmin kuin vuosi sitten näihin aikoihin ihoni ollessa aknen riivaama. Voide on erittäin kosteuttavaa ja melko paksua, joten kuiva ihoni kiittää. Olen vuosi vuodelta tarkempi ihoni suojaamisesta auringolta, koska varsinkin Roaccutanin jälkeen voin nähdä ihan silmissä ihon muutokset ja muistutuksen siitä, että kohta on 30 lasissa. V10 Plus Ceramide Serum* on minulle melko uusi tuote, mutta olen jo kerinnyt ihastua siihen kovasti, enkä mielelläni ole enää ilman. Seerumi tuo iholleni kaivattua lisäkosteutusta ja yksinkertaisesti tuntuu älyttömän hyvältä. Tästä on tulossa oma postauksensa jossain vaiheessa.

Sain jokunen viikko sitten testiin muutamia Crazy Rumoursin huulivoiteita, ja kaikki sävyttämättömät yksilöt pääsivät heti aktiivikäyttöön. Eniten minua on ihastuttanut kahvilta tuoksuva Mocha*. Oikeasti, kahvin tuoksuinen huulivoide? Tuolla kombolla voi mennä täysin metsään, mutta tämän huulivoiteen kohdalla tuoksu on mielestäni onnistunut erittäin hyvin. Nam.

Lumenen CC-voide on luultavasti tuttu tuote todella monille, ja tämä on ollut myös minun suosikeissani ja jopa koko vuoden parhaissa tuotteissa useasti, mutta olen jälleen palannut sen aktiivikäyttäjäksi. Nopea, helppokäyttöinen, kestävä ja suojakertoimellinen meikkivoide on nyt (taas) juuri sitä mitä kaipaan. Tämä tuubi alkaa jo näyttää tyhjenemisen merkkejä, joten uuden hankkiminen on kohta ajankohtaista.

Mistä tuotteista ja asioista te innostutte juuri nyt? Ihanaa uutta, alkavaa viikkoa kaikille!

*Tuote saatu blogin kautta.

10 kommenttia artikkeliin ”Alkukesän suosikkeja

  1. Eternitystä ei voi saada koskaan tarpeekseen! Euphoria on taas erään ystäväni tuoksu, enkä voisi kuvitella käyttäväni sitä, ehkä se on myös aavistuksen liian runsas omaan makuun ja rakastani tosi paljon siitä tehtyjä flankereita. 🙂

    Tykkää

    1. Euphoria taitaa olla sellainen tuoksu, joka henkilöityy ihmisten mielissä vahvasti johonkin yhteen käyttäjään. Eräs ystäväni toteaa joka kerta, kun minulla on Euphoriaa, että oi tää on sen mun yhden kaverin tuoksu. 🙂 Mä taas en ole niiden flankereiden ystävä 😀

      Tykkää

  2. Mä olen ihan rakastunut noihin seerumeihin myös! Ja Lumenen CC on kestosuosikki. Crazy Rumoursin huulirasvoja kävin nuuskuttelemassa aiemmin tällä viikolla ja ostinkin yhden. Eilen sain toisen Hannan valmistujaismiitistä. Minusta nää on jopa kivempia kuin Hurraw-rasvat koska puikko on pyöreä.

    Tykkää

  3. Olen viime aikoina ollut täysin tuoksuttomalla linjalla, mikään omistamani tuoksu ei ole tuntunut kivalta joten ollut täysin ”nakuna” (joskin antiperspirantin käyttäjä). Take Shelter-tuubi ja Lumenen CC-voide loppuivat myös äskettäin joten olen kaivanut jemmoistani korvaavia tuotteita. Kosteuttavia seerumeita kokeilisin mielellänä enemmänkin ja V10 Plus:ia on blogipostauksissa kovasti kehuttu.

    Crazy Rumorsia sain myös testiin maussa Banana Split (enemmän kyllä kiinnnostaisi Mocha-maku).

    Tykkää

    1. Tuoksuttomuus on hyvä vaihtoehto, jos mikään ei iske. Harmillista, kun hyvät tuotteet loppuvat. Kerrankin oikein toivoisi, että joku _ei_ loppuisi 😀

      Mocha olisi varmaankin ollut sinun mieleesi. 🙂

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s