Alkukevään suosikkeja

Luen innolla postauksia toisten lempparituotteista, joten päätin pitkästä aikaa tehdä itsekin tällaisen. Olen ollut jo kuukauden aivan keväisissä tunnelmissa ja se on näkynyt vahvasti myös meikkieni sävyissä. Takana on erityisen intensiivinen huulimeikkikausi, joten alkukevään suosikkituotteistani löytyykin kaikenkaikkiaan kuusi huulimeikkituotetta. Intoilun keskiössä ovat olleet myös meikkipohjatuotteet, mutta niitä nähdään tässä postauksessa vain yksi.

nk_kevatsuosikkeja

Olen ollut erityisen rakastunut MACin huulipuniini, ja vaikka olen ostanut viime aikoina uusia punia aina YSL:stä lähtien, olen silti jumittanut näissä vanhoissa MACin yksilöissä. MACin huulipunissa on upea ja ainutlaatuisen suuri valikoima koostumuksia ja sävyjä, ja hinta-laatusuhde on todella kohdallaan. Näihin on todella helppoa jäädä koukkuun!

MAC Lipsticks

Sävyt vasemmalta oikealle: Impassioned (amplified), Viva Glam Miley Cyrus (amplified), Vegas Volt (amplified), Rebel (satin).

Kaksi alempaa swatchia ovat MACin huulikiilto Meteoric ja YSL Tint-In-Oil Cherry My Chérie.

Meteoricia olen käyttänyt Vegas Volt-punan päällä. Tämän oranssimpaa punaa en voi käyttää, joten olen iloinen omistaessani tällaisen punaisen ja oranssin välimuodon. Viimeiset kolme päivää olen mennyt nimenomaan tällä kombolla.

YSL:n Tint-In-Oil on edelleen aktiivikäytössä. Kätevämpää huulituotetta en juuri tähän hätään keksi! Postaus tuotteesta löytyy täältä.

mac_bronze_mac_springsheen

Kevät on näkynyt myös kasvomeikeissä. Hieman hassua kyllä, ostin viime marraskuussa MACin Bronzing Powderin. Se tietenkin unohtui vuodenajan huomioon ottaen jo melko pian laatikon pohjalle, mutta voi riemua, kun sen tässä pari viikkoa sitten löysin! Sudin jo aivan onnessani aurinkopuuteria kasvoille – onhan nyt jo melkein ihan pikkiriikkisen kesä… Bronze-sävyssä on miellyttävän mattainen koostumus, mutta seassa on myös hienojakoista kultaista kimalletta. Tällä saa luotua iholle helposti sekä hentoisempaa lämpöä, että kunnon auringonpaahtaman lookin. Maaliskuussa ainakin minä haen vielä tuota ensin mainittua. Suosittelen kaivamaan jo aurinkopuuterit esiin! Muutamalla sipaisulla saa aikaan jo huomattavasti terveemmän näköisen ilmeen talven jälkeensä jättämälle kalmankalpealle iholle.

MAC Sheertone Shimmer Blush sävyssä Springsheen kuuluu kaivaa esiin maaliskuussa jo ihan nimensäkin vuoksi. Springsheen tuo poskille lämmintä, persikkaista hohtoa, joka ei välttämättä enää kaipaa kaverikseen erillistä hohdetuotetta.

Ihastuttuani Biothermin Skin Best CC-voiteeseen, en ole käyttänyt mitään muuta meikkipohjaa. Minun täytyy tunnustaa, että tuolla odottelisi kokeilua kaksi muutakin ihanaa meikkivoidetta, mutta kun tämä on vain niin hyvä… Postaus täällä.

MACin ja YSL:n huulimeikeistä kirjoittelinkin jo tuolla ylempänä.

Suosikkituoksuni on ollut Chloén Love, Chloé eau florale. Voimakkaiden mausteisten ja makeiden tuoksujen rinnalle on vihdoin hiipinyt jotain kukkaisen ja puuterisen raikasta. Olen kirjoittanut tuoksusta (kauan sitten) enemmän täällä. Tämän pullokin on niin kaunis!

Korkkasin jostakin goodie bagista (Ilonan pikkujouluista?) saamani hypetetyn eos:in huulirasvan*. Odotukseni eivät olleet kummoiset, mutta päädyin tykästymään tähän kuitenkin kovasti. Itse voide on miellyttävän tehokasta, miedon minttuinen tuoksu hyvä ja pakkaus suloinen. Tämä kyllä kuluu yllättävän nopeasti, mutta se ei näillä huulirasvavarastoilla ole välttämättä huono asia.

Mitkä tuotteet ovat olleet viime aikoina teidän erityisiä lemppareitanne? Oletteko te jo kevätfiiliksissä?

*Tuote on saatu.

22 kommenttia artikkeliin ”Alkukevään suosikkeja

  1. Täytyy sanoa, että toi Chloè oli sulta kyllä mulle aika ylläri valinta. 😉 Ihana tuoksu!

    Muuten sopisko sulle vaikka ens kuussa boxien vaihto? Voidaan sopia yksärillä yksityiskohdista. :p Ettei sitten mene liiallisuuksiin. 😀

    Tykkää

    1. Ai oli? 😀 Ehkä se ei tosiaan ole tyypillisintä minua, mutta sopii niin hyvin kevääseen.. Sitä Light Blueta sitten olenkin jo myymässä pois Kahvihuoneella 😀
      Mä lopetin LivBoxin tilaamisen, mutta oliko tämä juttu ihan irrallaan LivBoxista? Valaise mua tosiaan yksärillä, kun olen näköjään jo yksityiskohdat unohtanut! Olen edelleen mukana ehdottomasti! 🙂

      Tykkää

      1. Meillä on ollut puhetta sellaisesta, että tehtäisiin toisillemme sellaiset LivBoxin tyyliset yllätyslaatikot. Se lähti siitä, kun tuunasin LivBoxin sitä jahtia varten. 🙂

        Tykkää

  2. Moi Päivi! Pitkästä aikaa! Mä oon totaalilovena omista jemmoistani löytyneeseen Clinique Moisture Surge Tinted Moisturizeriin, mutta tääkin postaus laittaa mut miettimään, olisko Toi Biotherm vielä parempi. Käytätkö kosteusvoidetta sen alla? Tai jotain primeriä?

    Tykkää

    1. Moi! 🙂 Kiva kun olet palannut blogosfääriin! ❤ Käytän kosteusvoidetta alla, koska ihoni on tällä hetkellä kuiva. Primeria en ole käyttänyt, koska tämä blurraa ihohuokosia hyvin kaiken silikonisuutensa ansiosta ja on myös tosi kestävä. Kannattaa ehdottomasti hakea ainakin testeripurkkiin vähän tätä ja kokeilla! Uskon, että ihastut. Tätä helpompaa ja mukavampaa (tosi nopea levittää iholle) pohjaa saa etsiä.

      Tykkää

  3. Mä käytän Vegas Voltia yleensä niin, että laitan alle pinkin kynän koko huulille, tulee ihan sairaan upea sävy! 🙂

    Ps Mäkin tykkään näistä suosikkipostauksista! Pitäisi tehdä itsekin 🙂

    Tykkää

    1. Oi, kuulostaa todella hyvältä! Pakko kokeilla heti! Tämä ei ole mulle paras sävy, joten pinkillä höystettynä tämä olisi varmasti mulle enemmän käypä sävy. Kiitos vinkistä! 🙂
      Tee ihmeessä säkin tällainen! Olisi kivaa kuulla mitkä on nyt sun suosikkeja!

      Tykkää

  4. Ihania punia ❤ Vegas Voltia tekisi mieli, mutta ei sekään kuitenkaan mulle sovi, kuten ei oikeastaan mikään oranssi.. Springsheen menee ehdottomasti ostoslistalle. Myin tuossa viime vuonna kaikki MACin nuo "tavalliset" poskipunat pois joten ammottava kolo olisi kokoelmassa 😉

    Tykkää

    1. Vegas Volt ei sovi mullekaan, mutta käytän silti. 😀 Se on kyllä tosi nätti sävy. Springsheen on ihana ja kivan erilainen! Modern Mandarinkin on muuten upea sävy. Ei tosin samanlainen iholla, mutta pannussa vähän samannäköinen. Ei liittynyt varsinaisesti, mutta mä innostun kun puhutaan poskipunista 😀 MACin poskipunat.. ne voisi olla kivaa omistaa kaikki ❤

      Tykkää

    1. Huuliöljyt olivat kyllä niin tervetullut lisä huulijuttujen valikoimaan. Miksei niitä ole keksitty ennen? 😮 Suosittelen enemmän kuin lämpimästi tuota Biothermia. Mua suorastaan harmittaa, etten ostanut sitä jo kauan sitten!

      Tykkää

    1. Näitä on mun mielestä kiva lukea JA tehdä 🙂 Jään odottamaan sinun suosikkipostaustasi! Nyt on luvattu ihanan monelle päivälle aurinkoa, joten toivotaan, että kerkeät joku päivä hyödyntämään valon! 🙂

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s