Suosikkeja juuri nyt

Päätin pitkästä aikaa tehdä postauksen, jossa nostan esille muutamia tuotesuosikkejani, joita olen käyttänyt erityisen ahkerasti viime aikoina. Useimmat tuotteista olen omistanut jo pidempään, mutta en ole saanut aikaan tehdä niistä omaa postaustaan.

Perehtymiseni Guerlainiin on johdattanut minut myös tutustumaan paremmin merkin luomiväreihin. Minulle on päätynyt muutama normaalivalikoiman paletti, joita olen viime aikoina käyttänyt paljon. Nämä ovat silkkaa rakkautta! Sävyt ovat pehmeitä, pigmenttisiä ja äärimmäisen helposti työstettäviä. Paleteistani on jossain vaiheessa tulossa juttua lisää. Kuvan paletti on sävyssä 10 Les Ombres De Nuit.


MACin Rihanna-kokoelman Bad Girl Gone Good-poskipuna oli pitkään unholassa, mutta ennenaikaisen kesän toivossa olen nyt käyttänyt tätä paljon. Pakkaus on yksi kauneimmista, joita omistan.


Guerlainin La Petite Robe Noire edp on ollut vakiotuoksuni nyt reilun kuukauden ajan. Tämä uhkaa vakavasti syrjäyttää suosikkituoksuni Thierry Muglerin Angelin paikan sydämessäni. Angel on ehkä edelleen ykkössuosikkini, mutta kun sitä ei voi käyttää missään! Aina joku valittaa päänsärkyä tai kertoo lähestyvästä migreenikohtauksesta, kun olen suihkinut Angelia pikkuriikkisenkin. Pikkumustaa voi käyttää arkenakin ilman, että kukaan katsoo kieroon. Tuoksusta on tulossa oma postauksensa. Pienen vartalovoiteen sain Guerlainilta kokeiltavaksi.


MACin huulipuna sävyssä Hue on turvapunani, joka ei ole koskaan saanut tarpeeksi näkyvyyttä blogissani. Tämä yksilö lähenee loppuaan, mutta aion ostaa uuden tämän loputtua. Täydellinen nudepuna, joka tosin kuvassa näyttää hieman ällöttävältä ja sulaneelta.


Kun philosophy rantautui Suomeen, halusin palavasti kokeilla merkiltä jotain. Koska puhdistusöljyni oli juuri loppumaisillaan, nappasin purity made simple mineral oil-free cleansing oilin kokeiluun. Tässä on kaikki kohdallaan. Tuote on tehokas meikinpoistaja, tuoksu on miellyttävän kukkainen ja pakkaus suloinen. Käytän tätä kaksoispuhdistuksen ensimmäisessä vaiheessa.


Nivea Creme näkyi jokin aika sitten monissa kauneusblogeissa. Ihmiset kertoivan käyttävänsä sitä silmänympärysvoiteena. Muistaakseni Nonnun  postaus vakuutti minut lopulta niin, että päätin hankkia oman. Nivea Creme maksaa muutaman euron, mutta en vaihtaisi sitä enää pois. Öisin käytettynä, reilulla kädellä iholle levitettynä tämä pieni ihme on häivyttänyt ensimmäisiä näkyvämpiä silmänympärysihon juonteitani. Miliumiani tämä ei ole saanut lähtemään, mutta eipä tämä myöskään ole aiheuttanut turvotusta. Suosittelen tätä lämpimästi!

Kertokaahan mitkä ovat teidän suosikkituotteitanne juuri nyt! Löytyikö minun suosikeistani teidän tuttujanne?

24 kommenttia artikkeliin ”Suosikkeja juuri nyt

  1. Les ombres de Nuit on IHANA! En olekkaan käyttänyt sitä ikuisuuksiin- hyvä kun muistutit! 😀 Tuo Rihannan poskipuna on ihana- harmittaa niin etten ehtinyt ostamaan sitä! Hue alkoi kiinnostaa nyt kovasti… 😀 Mun tän hetken suosikki on Clarinsin Instant light natural lip perfector- mun huulet on flunssan takia huonossa kunnossa, ja se on tällä hetkellä ainoa huulimeikki mitä voin käyttää. Onneksi se hoitaa samalla!

    Tykkää

    1. Tuo on ihana paletti! Hauskaa on se, että näin keväällä olen intoutunut käyttämään tällaista tummanpuhuvaa palettia. 🙂 Tee ihmeessä tällä joku meikki! Rihanna-punat loppuivat aika nopeasti – tietenkin… :/Täytyy tsekata tuo lip perfector 🙂 Uutta huulituotetta en tarvitse, mutta vaikka ihan yleissivistyksen vuoksi 😉

      Tykkää

  2. LPRN on mahtava. Se on tosi erikoinen ja mulla täytyy olla tietty mood, et laitan. Mutta ymmärrän miksi sinä pidät tästä niin kovasti. LPRN Couture on ehkä enemmän omaan makuun, pehmoisempi kuin alkuperäinen. Sopii tällaiselle romantikolle. 😉 Guerlainin paletit on ihania, olen himoinnut itselleni jonkin aikaa Rue de Passy-palettia. Luultavasti seuraava ostokseni.

    Tykkää

    1. Se on upea tuoksu. Minä taas en pidä siitä Couturesta läheskään niin paljon kuin alkuperäisestä. Siitä puuttuu mielestäni se pehmeys ja tummuus, joka on sitten taas korvattu kirpeydellä. Mutta on sekin hyvä toki 🙂 Alkuperäinen on silti enemmän minun juttuni. Pidetään peukkuja paletin suhteen.. 😉

      Tykkää

  3. Toi Nivea Cremen keissi hämmentää mua edelleen. Silmänympäryksille, really? Ihan pakko kokeilla joskus, kuulostaa niin pähkähullulta. Olen mä nähnyt sen toimivan, mutta silti. Tuo Philosophyn putsariöljy tulee olemaan mun ensimmäinen kosketukseni sarjaan sitten joskus kun saan aikaiseksi lähestyä sitä myyvää liikettä riittävän reippain mielin.

    Tykkää

    1. Kyllähän se on hämmentävää, että tällaista kamaa levitetään sy-iholle. Mutta se ihan oikeasti toimii! Edes minun ongelma-iholleni ei ole tullut mitään ikäviä vaikutuksia, vaan päinvastoin hyviä. Kokeile ihmeessä! Olisi kivaa kuulla mitä tykkäät :)Luulisin että sinä öljyjen ystävänä pidät tästä paljon 🙂

      Tykkää

  4. Sait kyllä nyt kiinnostumaan tuosta Philosophyn öljystä. Kävin kerran hypistelemässä Philosophyn tuotteita, enkä oikein innostunut, mutta kait sitä jotain pitää kokeilla :D.

    Tykkää

    1. Tästä on hyvä aloittaa merkkiin tutustuminen. Hintaa on parikymppiä, joten tutustumaan pääsee edullisemmin, kuin että ostaisi heti vaikkapa rasvan 😉 Suihkugeelit vaikuttavat kivoilta, mutta en ole vielä pystynyt maksaa yli 18e peseytymistuotteesta.

      Tykkää

  5. La Petit Robe Noir on tosi kiva tuoksu! Ei mikään ihan ehdoton lempparini mutta tykkään silti tosi paljon. Oletko kokeillut annostella Angelia muuten kuin suihkimalla suoraan iholle? Kokeilepas joskus niin, että suihkaiset pumpuliin tai nenäliinaan/käsipaperiin ja sitten siitä varovasti tuputtelet/pyyhit tuoksua iholle. Ei tule niin tymäkästi esiin kuin jos suihkaisee suoraan pullosta iholle. Mä käytän tuota kikkaa yleensä aina jos laitan Alienia. ;-)Minulla on kaksi Guerlainin palettia, kausipaletti Paradis Exotique ja Ecrin 6 Couleurs normivalikoimaan kuuluva 29 Rue de Sevres. Jonnankin mainitsema Rue de Passy himottaisi kovasti, samoin kuin Boulevard de Montparnasse. Puhumattakaan monesta muusta Guerlainin paletista!!

    Tykkää

    1. Olen kokeillut esim. suihkuttaa ilmaan ja kävellä siitä läpi. Tuota nenäliinajuttua voisin kokeilla. Joo, Alienin kanssa sama juttu, siitäkin tulee valitusta 😀 Sekin on muuten top 5-tuoksuissani.Mulla ei ole tällä hetkellä mitään pakko saada-paletteja Guerlainilta, mutta olenkin ostanut niitä nyt aika monta viime aikoina. Rue De Sevres löytyy täältäkin 🙂 Se on ihanan tyylikäs ja klassinen paletti.

      Tykkää

  6. Mäkin haluaisin tuon Le Petit Robe Noirin! Se on IHANA!Hahaa, mä olen onnistunut tartuttamaan Niveakuumeen suhunkin! Mutta vastapalveluksena olen saanut poskipunakuumeen sulta 😀

    Tykkää

    1. Se on aika uniikki tuoksu mielestäni. Ei tule yhtään vastaavaa mieleen. Jännä, kun en ole yhtään kyllästynytkään siihen, vaikka yleensä kyllästyn helposti.Tuo Nivea on ihan huippu. Kiitos vaan vinkistä! 🙂

      Tykkää

  7. Toi La petite Robe noire -vartalotuubi on varmaan kaunein kosmetiikkaputeli jonka olen koskaan nähnyt. (Yleensä en edes välitä miltä pakkaukset näyttää, vaan sisältö ratkaisee.) Ja hajuvesipullokin on toki nätti. Mutta jos sarjan tuoksut on yhtään sinnepäinkään kuin suosikkisi, Thierry Muglerin Angel, niin meikäläisen täytyy kiertää ne kaukaa. En tiedä mikä siinä on, mutta Angel saa mut melkein kirkumaan kauhusta, vaikkei siitä mitään hedaria sentään mulle tule. Tosi kurjaa kyllä, jos et voi tällaisten kaltaisteni tuoksudiktaattoreiden takia käyttää omaa lempituoksuasi… anteeksi :/ 🙂

    Tykkää

    1. Olen samaa mieltä, älyttömän söpö on pakkaus vartalovoiteessa. 🙂 Ei Angel ole verrattavissa La Petite Robe Noiriin! Minusta Angelin kaltaista ei ole toista. Sen härskissä imelyydessä on jotain aivan ainutlaatuista. LPRN on paljon tyylikkäämpi ja hienostuneempi tuoksu. Jos siitä on pakko sanoa jotain ikävää, niin se on nimenomaan tuoksun nopea häipyminen, Itse suihkuttelen sitä päivän mittaan useita kertoja lisää. Eli voit kyllä huoletta testata sitä. 🙂

      Tykkää

  8. La Petite Robe Noire on minunkin uusia suosikkejani! Ostin Stockalta lahjapakkauksen, jossa oli tuoksu ja tuo vartalovoide. Minullakin on tarkoitus tehdä siitä postaus. Odotan innolla postaustasi Guerlainin paleteista. Nivea on myös ihan huippu! Pidän hävettävän paljon Nivean tuotteista. Ihan kiljuin kesäuutuuksille ilosta. Uudet suihkugeelit ovat ihania.

    Tykkää

    1. Paleteista on tulossa juttua, mutta en kehtaa kirjoittaa pelkästä Guerlainista koko ajan, vaikka milei tekisikin ;D Jään odottamaan postaustasi LPRN:sta! Täytyypi tuoksutella nuo suihkugeelit. 🙂

      Tykkää

  9. Hmmm. Pikkumusta ❤ <3. Olet ihan selvästi uponnut hyväntuoksuiseen Guerlain-suohon :D. Ihana luomiväripaletti, mutta mulla ei ole nyt varaa innostua niistä. Shiseidossa on jo kestämistä 😉

    Tykkää

    1. Nimenomaan, mmmm. Guerlain-suo on hyvä suo. Mua taas on toisena merkkinä alkanut kiinnostaa YSL:n luomiväripaletit, mutta yhtään en ole ostanut. Kovasti ovat vaihtelevanlaatuisia. Shiseidon luomivärit vaikuttavat kaikki todella hyviltä, mitä olen kaupassa tutkinut.

      Tykkää

  10. Tuo Guerlainin paletti on kyllä niin nätti ❤ Pitäisi itsekin käyttää sitä vähän useammin. Philosophyn puhdistusöljy on ehdottomasti kokeilatavien tuotteiden listalla.

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s