Guerlain Crazy Paris Eye Palette

Guerlainin viime vuoden puolella ilmestynyt Crazy Paris-kokoelma herätti kiinnostukseni välittömästi sen nähtyäni, mutta en raaskinut vielä silloin ostaa siitä mitään. Kun löysin kokoelman alkuvuodesta Sokokselta puoleen hintaan, tartuin tilaisuuteen. Kotiutin tuotteita pikku hiljaa, ja nyt taidan omistaa kokoelman tarjonnasta yli puolet…

Luomiväripaletti lähti mukaani viimeisenä, sillä pidin sitä kertakaikkisen turhana, enkä keksinyt itselleni minkäänlaista oikeutusta ostaa sitä. Kiertelin ja kaartelin  useampina päivinä paletin ympärillä kaupassa, mutta lopulta nappasin sen mukaani.

Paletissa on kuusi luomivärisävyä, joista kaksi on suunnattu lähinnä utuisen rajauksen tekemiseen. Sävyt on valittu hauskasti ja yhdistelmä on melko erikoinen, mutta muun muassa juuri se veti minua puoleensa.

Laadullisesti kaikki sävyt eivät vakuuttaneet minua niin täysin kuin useimmat Guerlainin luomivärisävyt, ja varsinkin pinkki, glitterinen sävy epäilytti minua kovasti, koska se on kovin hileinen. Kultaisen pronssinen ylärivin sävy on kuitenkin päinvastoin upean pigmenttinen, kermainen ja hyvin levittyvä – sellainen kuin Guerlainin luomivärit parhaimmillaan.

Vähimmälle käytölle ovat jääneet kaksi vaaleaa sävyä, sillä en oikein keksi niille käyttöä kaikissa meikeissä. Kulmaluulle ne ovat liian hohtavia ja jauhoisia, ja harvoin levitän näin vaaleaa myöskään koko liikkuvalle luomelle. Mattaisista rajaussävyistä olen käyttänyt enemmän mustaa, vaikka harmaakin kiehtoo epäsovinnaisena ajatuksena paletin muihin sävyihin yhdistettynä.

Okei, taisin esitellä vähemmän mairittelevasti paletin kolme sävyä, mutta todellisuudessa rakastan tätä palettia. Käytin pronssista ja pinkkiä sävyä kaksi viikkoa putkeen ostettuani tämän paletin. Pakkauksesta puhuttaessa en voi käyttää muita kuin ylisanoja – katsokaa nyt itse.

Kokonaisuutena tämä on varmasti yksi kauneimmista koskaan näkemistäni paleteista.

Kuvan silmämeikissä on käytetty Crazy Eye-paletin lisäksi kirkasta oranssia toisesta paletista.


Valitettavasti tätä palettia on aika hankalaa enää saada käsiinsä, mutta onneksi hämmästyttävän hyväksi alehaukaksi kehittyneenä (itsekehu on välillä sallittua, varsinkin kun sen tekee näin vakavan asian yhteydessä) löysin tämän ainakin yhdestä paikasta, nimittäin Porin Sokoksesta. Tätä saa myös tilattua edelleen joistain nettikaupoista, kuten Feel Uniquelta. Suomessa paletin normaalihinta on 89e, josta minä maksoin alennuksella puolet. Feel Uniquelta tämä irtoaa 70e:lla, mikä on kyllä edelleen melkoisen kova hinta. EDIT. Saahan tätä vielä Stockmanniltakin. Muistikatkos iski.

Mitä mieltä olette paletin sävy-yhdistelmästä? Löytyykö tämä teidän kokoelmastanne?

17 kommenttia artikkeliin ”Guerlain Crazy Paris Eye Palette

  1. Onpas kiva paletti! Ja puoleen hintaan todellinen LÖYTÖ! Täällä myös yksi Guerlainiin hullaantunut 😉 Mulla ei taida olla yhtään Guerlainin luomiväriä, mutta poskipunia senkin edestä 🙂

    Tykkää

    1. Kiitos ideasta, Päivi! Voisin tehdäkin 😉 Tosin mullakaan ei taida olla yhtään normivalikoiman poskipunaa, ainoastaan Limited Editioneita 😀 Niitä löytyy kyllä sultakin, olen varma 😉 Postausta on kyllä tuloillaan voidemaisista poskipunauutuuksista, ihan parin viikon sisällä ellei jo aikaisemmin 🙂

      Tykkää

    2. No ne limited editionitkin käyvät kyllä mainiosti ;D Mulla on vain yksi Guerlainin poskipuna, ja se on juuri tästä Crazy Paris-kokoelmasta. Hyvä hyvä, postausta odotellessa! 🙂

      Tykkää

    1. Öööö.. mulla on ne molemmat hohtopuuterit, poskipuna, tämä luomiväripaletti, se suihkepullo (joo oli pakko ostaa, kun niitä oli vielä muutama päivä sen meidän viestittelyn jälkeen…) ja violetti päällyslakka. Lakka maksoi 7e, joten oli pakko ostaa sekin, vaikka käyn yökerhoissa ehkä kerran vuodessa (missä se hohtaa jännästi) :’D Helmet jäivät kaivelemaan – olin hullu kun en aikoinaan ostanut niitä – mutta enköhän rohmunnut jo muuten tarpeeksi?Sun kokoelmapostausta odotellessa! 🙂

      Tykkää

    1. Mä olen yleensä aika helppo, mutta tällä kertaa 45e hinta jo alennetusta tuotteesta mietitytti. Tällä hetkellä se ei mietityttäisi enää yhtään, kun olen tykännyt paletista paljon, mutta silloin kuukausi sitten se vielä pohditutti. 🙂

      Tykkää

  2. Mä olen niin myöhään havahtunut tähän kokoelmaan. Nään siitä suunnilleen unia. Olin hyvin uskollinen YSL meikeille, koska minulla oli maailman ihanin luottomyyjä kyseisellä merkillä. Koska hän muutti ulkomaille vuoden vaihteessa, olen nyt enemmän avartanut katsettani, ja kadun etten tehnyt sitä aiemmin. Nyt himoan suuresti Guerlainin meikkejä. Tuo kokoelma olisi sopinut minulle paremmin kuin nenä päähän.

    Tykkää

    1. Tätä on kyllä tosiaan vielä joissain paikoissa saatavilla, joten kärkkymään vaan 🙂 Stockalla näyttäisi olevan normihinnoilla, mutta Sokoksissa alessa. Esim. Turusta on kyllä jo loppu muutamia yksittäisiä tuotteita, kuten huulikiiltoja, lukuunottamatta. Sulla on varmaan sitten paljon YSL:ää 🙂 Ihania nekin meikit ❤

      Tykkää

  3. Ooo kun se on ihana ❤ Jään odottelemaan tällä tehtyjä meikkejä! Olisin itsekkin halunnut tämän, mutta en sitten raaskinut ostaa kuin kokoelman meteoriitit. Nyt harmittaa.:D

    Tykkää

    1. Yksi sekava meikki tuossa yllä näkyykin (lisäsin jälkikäteen), mutta siinä on aika voimakkaana näkyvissä toisen paletin oranssi sävy. Mua taas harmittaa, etten ostanut niitä meteoriitteja 😀 Olet onnekas, kun sinulla on ne ihanuudet! 😉

      Tykkää

  4. Aivan ihana paletti ja niin tyylikäs! *kuolaa*. Sävyt valittu tosi kivasti ja musta kokonaisuus on aika erikoinen 🙂 Olis tahtonut kans mut hittovie nuo on kalliita 😀

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s