Sleek Bad Girl

Sleek-postauksien sarja saa tänään päätöksensä Bad Girl-paletin esittelyllä, joskin pinnallisella sellaisella. Minulla on ollut lähes kaikista Sleekin paleteista vain hyvää sanottavaa, ja tämä kuuluu niihin, joista voin todeta samat asiat kuin aiemmistakin suosikkipaleteistani. Pigmenttisiä, laadukkaita sävyjä edulliseen hintaan.

Bad Girl siis jatkaa Sleekin hinta-laatu-suhteeltaan erittäin vahvaa linjaa. Bad Girl-paletin sävyt ovat upeita ja erittäin omaa silmääni miellyttäviä. Minulla on tapana innostua tällaisista sävyistä vähän liikaakin ja tehdä arkikäyttöön turhan tummia meikkejä, joten minun täytyy suorastaan muistuttaa itseäni rauhoittumaan, jos olen menossa töihin.

Toisin kuin edellisen postauksen Showstoppers-paletissa Bad Girlissä on helposti yhdisteltävät ja toisiinsa sopivat sävyt. Miellän tämän erityisen hyväksi smokey eye-tyyppisten meikkien tekemiseen, mutta toki tällä saa päivämeikinkin tehtyä. Ennemmin tämä on kuitenkin juhlava kuin arkinen, kuten Mohn osuvasti sanoi jossakin kommentissa.

Tein paletilla peräkkäisinä päivinä kolme meikkiä, mutta sensuuri iski yhden kohdalla. Ylemmässä meikissä olen käyttänyt sävyjä Innoncence, Guillible, Noir ja Rebel. Rebel on aivan ihana mattavioletti. Tämä meikki on ehkä tyypillisintä minua, ja tunsinkin oloni erittäin kotoisaksi tässä. Harmi, kun itse silmämeikistä ei ole tarkempaa kuvaa.

Alemmassa meikissä olen käyttänyt sävyjä Innoncence, Blade, Gun Metal, Underground ja Noir. Koska puhtaan valkoinen ja musta ovat itselleni jotenkin vieras ja kovan tuntuinen yhdistelmä, yhdistin meikkiin lämpimän sävyisen poskipunan ja turvahuulikiiltoni. Meikki oli ihan mukavaa vaihtelua, tällaista klassista sävy-yhdistelmää kun minun tulee harvoin käytettyä.

Sitten postauksen varsinaiseen aiheeseen löyhästi liittyvään asiaan… Nämä Sleek-postaukseni ovat saaneet minut miettimään sitä, että minulla on ihan hervottoman, älyttömän liikaa meikkejä! Olen tehnyt joka päivä erilaisen silmämeikin, eri sävyjä käyttäen, pelkästään uusilla Sleekin paleteillani. Käyttövuoroaan odottelee edelleen muutama alkusyksystä hankittu paletti, joita en ole yksinkertaisesti kerinnyt tai muistanut käyttää. MACin RiRi-ostoksien jälkeen en olekaan nyt ostanut mitään, ja olen hieman innostunut yrittämään taas ostolakkoa. Vaikka lakkoilu karahtaisi kiville jo ensi viikolla, en ota paineita, sillä jokainen päivä on säästöä.

Ajan riittämättömyys suhteessa meikkivuoreeni on vain toinen syy siihen, miksi olen yrittänyt tulla järkiini. Olen joskus maininnutkin, että asun melko pienessä asunnossa. Asunto tuntuu entistäkin pienemmältä, kun joka paikasta pursuaa purkkeja ja tuubeja. Tämä ahtaus ja tavaramäärä on alkanut taas pitkästä aikaa ahdistaa. Varsinkin hiustuotteita on kesätyöprojektin ansiosta ihan järjettömästi. 

Minulle ei todellakaan saa sanoa kukaan muu kuin minä itse, että tavaraa on kertynyt liikaa, ja itse tähän nyt heräsinkin, vaikka pari ihmistä yritti vähän avittaa… 😉 Vaikka en onnistuisi lakossani kovin pitkää aikaa, on pelkkä havahtuminenkin jo iso etappi tällaiselle keräilijälle. Pitäkää peukkuja! Onko kellään muulla hamsterilla ollut samanlaisia ajatuksia viime aikoina?

Muistakaahan osallistua arvontaan!

8 kommenttia artikkeliin ”Sleek Bad Girl

  1. Bad Girl näyttää niin tummalta ja siniseltä (duh!), että olen jättänyt sen suosiolla pois ostolistalta. Vaikka sen sävyt olisivat kuinka laadukkaita tahansa en vain osaisi käyttää niitä. Varsinkin ylempi meikki näyttää huikaisevan kauniilta joten sulla Bad Girl sopii väriensä puolesta oikein hyvin.Mulla on myös ollut lievää ahdistusta meikkien suhteen ja olen niitä myynytkin pois aikamoisen kasan. Itseä on helpottanut saada käyttämättömiä tuotteita pois ja toivottavasti ostajatkin ovat tykänneet tuotteista :).

    Tykkää

    1. Lämpimistä sävyistä pitävälle tällä paletilla ei tosiaan ole paljon käyttöä.Sä olet kyllä hyvä esimerkki järkevöityneestä kuluttamisesta. Munkin pitäisi alkaa kirjoitella enemmän vanhoista aarteistani ja tosiaan myydä jotain poiskin vielä. Se Pretty Naughtykin kummittelee tuossa pöydällä käyttämättömänä..

      Tykkää

  2. Kauniita meikkejä! 🙂 Ja on todellakin aivan samanlaisia ajatuksia. Kuten kerroinkin, mullakin on esim. Bad Girl, jota en ole käyttänyt kertaakaan. On niin paljon meikkejä, ettei niitä kaikkia edes muista. Lisäksi, kiitos maan taloudellisen tilanteen, meillä töissä on tilanne muuttunut niin, ettei lisätöitä saa enää tehdä. Kivakiva, tietää useamman satasen laskua mun palkkaan. Eli edessä on joko työpaikan vaihto tai omien menojen tarkka karsiminen.. :/

    Tykkää

    1. Kiitos :)Jos on tottunut ostamaan meikkejä joka viikko, säästyy pelkästään hiukan himmaamalla jo paljon rahaa. Usemman satasen laskeminen palkassa tuntuu kyllä tosi paljon 😐 Mutta menee kosmetiikkaankin kyllä helposti useampi satanen hulluimpina kuukausina ainakin mulla…

      Tykkää

  3. Mullakin on kausia, kun tavaramäärä ahdistaa. Yritän ostoksia tehdessä miettiä säilytystä, esim. kynsilakkoja en ostele ihan holtittomasti ihan tästä syystä. Meikkien kanssa on vähän lipsunut, niitä kun on helppo säilyttää eri paikoissa.. Samoin yritän miettiä (vaihtelevalla menestyksellä), missä tahdissa saan tuotteita kulutettua, varsinkin pilaantuvien tuotteiden kohdalla.

    Tykkää

    1. Tuo on niin totta! Meikkejä on helpompi hamstrata, kun ne mahtuvat pieneen tilaan. Mulla alkaa nyt Ikean Alex olla niin täynnä, etteivät laatikot mene enää kiinni. On sieläl tosin paljon muutakin kuin meikkejä, mutta haloo, kuka tarvitsee edes puolta lipastoa meikkejä? Kun mulla on vielä ns. asiakasmeikit pitkälti erikseen…

      Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s