Päänvaivaa huulipunasta

Olen pitkään ihaillut Make Up Storen huulipunaa sävyssä Black Orchid ja ollut kantamassa sitä jo useampaan otteeseen kassalle. Ostin sen viimein viikonloppuna Sallan postauksesta inspiroituneena ikäänkuin itselleni syntymäpäivälahjaksi edellisessä postauksessa nähdyn luomivärin lisäksi (kosmetiikkaholistin kootut selitykset…). Tämä tapahtuma ei kuitenkaan ollut niin yksinkertainen kuin olin kuvitellut, vaan ehjän punan saadakseni minun piti tehdä yhteensä kolme reissua nimeltämainitsemattomaan putiikkiin. 
Ensimmäinen ostamani puna oli rikki. Massa yksinkertaisesti putosi hylsystä ulos. Kiikutin sen takaisin kauppaan, jolloin myyjä ”korjasi” punan. Sen jälkeen se näytti tältä:

Puna ei kuitenkaan korjauksesta huolimatta ollut käyttökuntoinen, vaan huojui edelleen hylsyssä. Kolmannella reissulla sain uuden, ehjän punan, mutta siitä en enää jaksanut ottaa kuvaa, sillä koko punan näkeminen alkoi jo ärsyttää. 😀 Olen tosi tarkka saamastani palvelusta. En aina osaa vaatia oikeuksiani, mutta minulle jää huonosta kohtelusta helposti ikävä tunne pitkäksi aikaa. Tutustumiseni tähän tuotesarjaan jäi nyt tähän ainakin joksikin ajaksi.

Huulipuna maksoi 19e. Jälleenmyyjät löytyvät täältä.

Black Orchidin kanssa sopii hyvin rajauskynäksi MACin Lip Pencil sävyssä Plum.

On tämä kuitenkin nätti sävy, vaikka ei mikään keväisin mahdollinen. Onneksi en välitä enää siitä, onko jokin puna sopiva vai epäsopiva ajankohtaan/vuodenaikaan. Ainoa paikka, jossa rajoitan huulimeikkiä, on työpaikka.

Huulipunaepisodi ”kruunasi” muutenkin huonohkon päiväni. Päivän piristysruiskeena toimivat onneksi mieheltä saadut kukat. Kukkia pitäisi ostaa useammin, vaikka sitten ihan itse! Ainakin minulle tulee hyvä mieli joka kerta näihin vilkaistessani. 🙂

10 kommenttia artikkeliin ”Päänvaivaa huulipunasta

  1. Hyvää ilmeisen myöhästynyttä synttäriä Päivi! Tuo puna on tosi kaunis, ihana sävy. Harmillista, että muuten sen kanssa kävi niin ikävästi. Suosittelen reklamoimaan, tuollainen on niin helppo juttu kaupan hyvittää, niin saat paremman mielen. Sen on synttärisankari vähintään ansainnut! 🙂

    Tykkää

    1. Kiitos, Jenni :)Päätin nyt jälkeenpäin, että teen reklamaation. Olen kuitenkin aika hyvä asiakaskin ollut noille, kun ottaa huomioon, minkä määrän rahaa olen vuosien saatossa kantanut tuolle kosmepuolelle vaikka..

      Tykkää

  2. Paljon onnea Päivi, vaikkakin ilmeisesti jälkikäteen <3Näyttää sunkin huulilla aivan ihanalta tuo sävy! Mä olen myös (vanhana asiakaspalvelijana) erittäin tarkka palvelusta. Kerron kyllä niin hyvässä kuin pahassakin jos olen mielestäni saanut normaalista ala- tai yläkanttiin menevää palvelua. Harmi, että sulle jäi nyt huono fiilis koko merkistä, MUSin tuotteet kun ovat kuitenkin tosi ihania!

    Tykkää

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s